fredag 8. juli 2011

Skuffet og sint

Som sikkert mange andre av dere så er jeg medlem på ulike skravleforum. I dag skulle jeg som vanlig logge meg på og sjekke hvordan det gikk med alle sammen på et av disse forumene, og fikk beskjed om at jeg var "UTESTENGT PÅ GRUNN AV DOBBELTREGISTRERING" og at den ene kontoen min kom til å bli slettet. Først 21. juli (!!) vil det bli mulig for meg å logge meg inn igjen med den andre kontoen. Ble dødsskuffet, og litt sint. Syns det var utrolig urettferdig! Jeg har jo ikke gjort dette fordi jeg ønsker å bedra noen, lure, stjele, skape kvalm eller noe slikt! Min utfordring er at jeg ønsker å være anonym når jeg forteller om det som skjedde når lillegutt ble født og alle tankene jeg har i forbindelsen med den nye prøvingen. Skal jeg ikke få lov til å være anynom lenger på dette forumet da?! Trodde det var hele poenget?! Dessverre er det altfor mange rundt meg som kjenner nicket jeg brukte tidligere, og som derfor kan lese og følge med på alt jeg skriver. Jeg kan derfor ikke bruke dette når jeg forteller om de mest intime tingene. Jeg har ikke lyst til at folk som bare er bekjente skal vite at jeg tisser på meg når jeg jogger, og at jeg har et underliv der noen av stingene gikk opp rett etter fødsel og aldri ble sydd igjen!! Likevel så ønsker jeg jo ikke å bryte kontakten med alle som kjenner meg med det gamle nicket. Er det så vanskelig å forstå...?

Er usikker på om jeg kommer til å bruke det forumet mer, selv når jeg slipper inn...

3 kommentarer:

  1. Uff, så leit, skjønner deg veldig godt! Håper ting ordner seg *klemmer på*

    SvarSlett
  2. Takk. Klem til deg også.

    SvarSlett
  3. Hva med at du finner deg et annet forum å skravle på da? Vet ikke hvordan forum du bruker, men personlig så liker vi best snart gravid, snart mamma eller nybakt mamma. Nå har vi kun vært aktive på SG og kun en liten på periode på SM. Fantastisk flotte forum, hvor man kan dele sine tanker uten at det blir laget kvalm av hva man skriver.
    Et forum holder vi oss konsekvent unna, for det er alt for mye drittkasting der inne....

    Til du finner ut av hvilket forum du trives best på, skriv ned tankene på bloggen din. :)

    SvarSlett