onsdag 6. juli 2011

Jeg har testet...

Bildet er hentet fra www.billige-tester.no

Jada, selvfølgelig har jeg testet. 7 dpo og galskapen er over meg igjen. Og resultatet? Negativt selvfølgelig....
Har et helt sinnsykt lager av tester og når min vakre sønn klokken 5.10 i dag morges ropte "STÅ OPP!" så benyttet jeg likegodt den ekstra tiden til å svinge innom skapet der alle er lagret. Dagens heldige testvinner var en wondfo stav-test fra www.billige-tester.no, og det er første gang jeg prøver en slik type test. Det førte selvfølgelig til at jeg gransket den inngående fra alle vinkler, i all slags lys for å se om jeg i det hele tatt kunne skimte en antydning til HVOR det kunne komme en teststrek. Herregud altså...tror jeg er smårar. Syns foresten at glassvinduet på den testen er litt dumt for støvet på glasset kan vel lage skygger, kan det ikke? (her ser dere hvor sprø jeg er). Har noen erfaring med disse testen og hvor følsomme de er?Og eventuelt om det er vanlig med skyggestreker slik jeg har hørt om på Clearblue.

Ellers må det sies at det blir en særdeles dårlig stemning i heimen når minsten bestemmer seg for å stå opp så tidlig. Verken Lilymannen eller jeg er "morning persons" som det så fint heter, og vi gryntet og glefset til hverandre helt til vi kom oss avgårde. Minsten har selvfølgelig også den vanen at når han står opp tidlig så er han kjempevåken i 45 minutter og deretter stuper humøret rett i bøtta og han blir ekstremt sutrete. Dette hjelper jo klart på mitt og Lilymannens allerede dårlige humør. Eventuelt ikke. Kaffekoppen som jeg fikk servert på sengen derimot hjalp bittelitt... (mannen min kjenner meg godt altså...han kaller det skadebegrensning. Jeg må jo le litt av det, når jeg er våken selvsagt.)

Vi kom oss heldigvis avgårde uten større utbrudd eller katastrofer, og det er deilig lite trafikk på veiene om dagen. Når jeg kom på jobb var kaffen heldigvis klar og jeg har sittet i halvsøvne frem til nå. Og nå ble det en liten opptur når en kollega kom tuslende inn med den lille valpen sin løpende etter. Han fikk den på fredag i forrige uke og den var bare så nydelig. Så kanskje det er håp for dagen når alt kommer til alt?

5 kommentarer:

  1. Ja, det er ALT for tidlig å teste nå! Bortkasta å teste så tidlig. Må ikke være så utålmodig ;)

    SvarSlett
  2. I know!! Men klarer bare ikke å la være... Testene roper på meg i skapet. :-) tar det lungt at de er negative foreløpig da... Får ta det som oppvarming.

    SvarSlett
  3. Rart med det, men de er ganske spesielle de testene. Jeg tenker på at de har evnen til å lokke oss til dem, og gjerne alt for tidlig... :P Rart at testene ikke er dyrere når de faktisk har den egenskapen. :P

    Nysgjerrigheten lenge leve! :D

    SvarSlett
  4. Hehe, kjenner igjen den galskapen, ja :)
    Du får gå innom bloggen min og melde deg på giveawayen der, så får du enda flere om du vinner ;-) Men, jeg har både el-tester, graviditetstester og folsyre som premier da :)

    Og du, det ER altfor tidlig - men om en uke, SÅ :))

    SvarSlett
  5. Hehe.... Helt enig testene "burde" vært dyre med de lokkende egenskapene. Har med vilje ventet med å melde meg på Flippy, tenkte jo å klemme til med positiv test imorgen, fredag eller lørdag. Så får vi se...

    SvarSlett