søndag 26. juni 2011

Hvor blir det av egget?

Hvor i all verden blir det av egget? Er på syklusdag 14 idag, og fremdeles langt fra positiv eggløsningstest som dere ser her. For å være på den sikre siden så har Lilymannen og jeg blitt enige om å legge inn aksjer annen hver dag i tiden fremover (begynte på syklusdag 10 :-D ) Er jo lov å ha det litt moro på veien også, ikke sant? Lilymannen klager ihvertfall ikke! Hehe.
Jeg har bestilt meg en hel haug med EL tester og graviditetstester fra www.billigetester.no som jeg virkelig må skryte av. Prisene er fantastisk lave sammenlignet med norske apoteker, og de leverer altså på kun to dager. Hver gang. Ihvertfall til min postkasse på det sentrale østlandet. Eneste man må huske er å dele opp bestillingen hvis den overskrider 200 kr, for å unngå å bli stoppet i tollen.
Dette er vår andre prøversyklus, det vil si pp2, men egentlig den første "ordentlige" siden vi bare hadde sex en gang i forrige syklus innenfor positiv EL test, men da løp jeg rett på do og rett i dusjen etterpå og vasket meg grundig. Var nok egentlig ikke helt klar, og var ærlig talt litt lettet over at testen for 14 dager siden var negativ.
Det er en mental prosess for meg å bli klar denne gangen, men nå kjenner jeg at jeg håper spiren sitter på dette forsøket.
Tilbake til EL testen fra idag som jeg har lagt inn bilde av. Jeg har alltid strek på disse stripsene men når de er positive så blir de gradvis sterkere i et par dager før den er positiv. Trooor at jeg kan se at den er sterkere enn det vanlige idag (for første gang denne syklusen), så krysser fingrene for at egget slipper snart.
Blir ikke omelett uten å knuse ei høne eller to... (grusomt ordtak, jeg vet - men litt morsomt også :-p, sånn er det med oss i foreningen for dårlig humor )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar