mandag 27. juni 2011

Clearblue eggløsningstest!

Jeg har jo jaktet på det berømte egget i flere dager, og idag kom det jammen meg både EL slim og et stort smilefjes på Clearblue eggløsningstesten!!!! Hurra!!! Tok selvfølgelig ut testpinnen og syns teststreken var merkelig svak. Tester jo med billige tester også, og denne var også bare akkurat sterk nok til at jeg tolker den positivt. (ville nok vært i tvil hvis det ikke hadde vært for clearblues smilefjes)
Betyr det kanskje at jeg fikk en veldig "tidlig" positiv test i forhold til hormonstigningen? Skal ihvertfall legge inn aksjer og håpe på det beste. Må nok teste i morgen også:-)

2 kommentarer:

  1. Krysser fingrene for at svømmerne gjør sitt :)

    SvarSlett
  2. Her krysses både fingre og tær for at aksjene stiger ;) Flott blogg - jeg vil gjerne følge deg også!

    SvarSlett